Kamienny tag

Witajcie, nadal bawię się kamiennymi nowościami. Tym razem postanowiłam pobawić się farbami dającymi efekt granitu. Dzięki nim całkiem łatwo i szybko stworzyłam tło tagu. Tag prosty, ale z przesłaniem ;)


Trochę o samych farbach. Jakiś czas temu pojawiły się wśród nowości firmy Cadence. Mamy tutaj cały szereg różnych kolorów, ja postawiłam na dwie, wydawało mi się, kolorystycznie najbardziej naturalne.


Konsystencją przypominają coś w rodzaju rozcieńczonego żel medium z mini kamyczkami w środku. Wydaje mi się też, że czerwony granit jest bardziej gęsty.


popróbowałam znowu, najpierw pędzlem


następnie szpachelką


na koniec tapowałam gąbką





wnioski: najbardziej realistycznie wygląda farba nałożona gąbką, szpachelką tworzy się bardzo gruba nienaturalna warstwa, można też cieńszą, ale moim skromnym zdaniem, to  już nie ten efekt ;)

spróbowałam ponownie szpachelką właśnie cieńszą warstwę i efekt jest widoczny na wysokości wyrazu "szczęście"
przy okazji odkryłam nowe zastosowanie kartoników, w jakich umieszczone są papeliowe tekturki ;)


Naniosłam obie farby gąbką bezpośrednio na tag:


wysuszyłam farbę, pokolorowałam tekturki, przykleiłam i tag gotowy



I jeszcze kilka szczegółowych zdjęć






w pracy wykorzystałam:



Pozdrawiam serdecznie


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger