Eko wianek

Witam serdecznie,
to mój pierwszy post , bardzo cieszę się , że mogłam dołączyć do grupy kreatywnych osób tworzących ten właśnie blog.

Ostatnio dużo mówi się o ekologii i recyklingu, postanowiłam więc w swojej pracy nawiązać do tego tematu.
Jak większość kobiet lubię wino, a od jakiegoś czasu zdarzało mi się chomikować zużyte po nim koreczki.
Przyszła chwila aby je wykorzystać. Tak oto powstał Eko-wianek w kształcie serca, który zdobi moje mieszkanie. Zapraszam do zainspirowania się i spróbowania wyczarować swoją własną ozdobę.











Produkty wykorzystane w mojej pracy znaleźć można w sklepie ekaleta
Taśma atłasowa 6 mm - kolor szafir
Półperełki ozdobne białe 10 mm
Klej Magic

oprócz tego kilka korków z wina i kawałek materiału- z recyklingu ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger