Choinki :)

Jakiś czas temu na blogu pojawiła się notka z super choinkami nie ukrywam, że bardzo mi się spodobały i bardzo chciałam zrobić taka choinkę dla siebie i postanowiłam spróbować.
Jak zawsze patrzę na coś czego jeszcze nie robiłam, to zawsze w myślach mam myśli nie umiem, nie zrobię, to nie dla mnie, ale tym razem tak bardzo chciałam zrobić coś, co chciałam już długi czas i zabrałam się do dzieła i o to mój rezultat zaparcia i wytrwałości i udało się.
Do zrobienia takiej choinki potrzebowałam:

1. Stożek styropianowy.
2. klej na gorąco
3. pistolet do kleju
4. perełki które muszą poczekać aż choinka będzie pomalowana.
5 łupin z orzeszków pistacjowych


I jeszcze jedna, która niestety też nie skończona, ale bardzo jej sie bałam, bo rok przymierzałam się do karczochów, które były dla mnie nie do zrobienia, ale nie diabeł taki straszny jak go malują, więc, jeśli czegoś się chce, to wszystko można :)

Do tej choinki potrzebowałam:
1.szpilki
2. stożek styropianowy.
3. zielona wstążkę 
4. cekiny gwiazdki  które będą potrzebne do wykończenia choinki 



Mam nadzieje, że wy też spróbujecie swoich sił i stworzycie swoje choinki

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger