Kolorowe,haftowane i duże bombki

Witajcie

Święta są już coraz bliżej. W niektórych rejonach Polski śnieg zasypał już trawniki. Nawet pogoda pokazuje nam,że za 15 dni będzie już Wigilia.

Pewnie większość z Was szykuje się już do świąt sprzątając zakurzone kąty i spisując potrawy które będą na Waszym wigilijnym stole.
Czas więc pomyśleć o dekoracji świątecznej ozdabiającej stół i choinkę.

Moją choinkę uwielbiam ozdabiać różnymi kolorami - nie tylko jednym albo dwoma.Tak samo jest z wigilijnym stołem. Jestem zdania,że wówczas jest radośniej (jeśli chodzi oczywiście o tą wizualną część).

W tym roku zrobiłam kilka bombek metodą karczoch z haftem.Kilka podaruje członkom rodziny i znajomym, a reszta będzie dekoracją otoczenia.










Materiały użyte do wykonania:
 Pozdrawiam:)


6 komentarzy:

  1. Takich karczochów to ja jeszcze nie widziałam :) piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) mam jeszcze jednego dużego karczocha z dwoma haftami - ale zdjęcie gdzieś mi wcięło..

      Usuń
  2. Prześliczne te bombki. Tylko pozazdrościć cierpliwości pewnie dużo czasu taka bombka pochłania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) najwięcej czasu oczywiscie pochłania haft-tym bardziej że te obrazki które są na bombkach wykonane zostały na drobnej kanwie a krzyżyki są wykonane z dwóch nici muliny. reszta czyli przypięcie wstążek to na każdą bombkę ok.4 godzin pracy.jest więc przy tym trochę zachodu,ale efekt jest bombowy!;)

      Usuń
  3. Piękne hafty na bombkach !!! Wiem ile czasu potrzeba na ich wykonanie :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oj tak dużo czasu ale efekt jest tego wart.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger