różowo-mediowy lift

Dziś, w ramach inspiracji, pokażę Wam lift.
Zajął mi prawie 3 wieczory.
Trudna to była praca do zliftowania,
ale byłam twarda i się nie poddałam.
Uparłam się na to i się udało.
Nieskromnie powiem, że jestem ogromnie zadowolona z efektu mojej pracy.
Mam nadzieję, że i Wam się spodoba.

"Poszalałam" tym razem z mediami, są "aż" trzy: różowa mgiełka perłowa, tusz czerwony i perełki w płynie.
No, jak na mnie to jest nieźle ;-)

Jest to lift tej kartki ( na blogu Scrap Lifting ):

Jej autorką jest Алёна Рябцова
A to już moja kartka:
















Materiały ze sklepu eKaleta.com:

klej Magic
radełko

 

A na koniec życzenia:

Kochani,
aby 2014 rok był pełen uśmiechu, 
sukcesów i spełnionych marzeń!

 

5 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger