Pióra, piórka, kurka, przepiórka

Witajcie :)
może do końca nie będzie o piórkach kogucich i przepiórczych, ale te będą udawać kogucie i chwosty. Z racji tego, że nie lubię marnowania materiałów wszystkie przydasie składuję do pudełeczek, woreczków, aż szafka kipi i muszę zrobić porządki, żeby następne przydasie dało się gdzieś upchnąć, niedawno nastąpił właśnie taki dzień :). Smutno z półki spoglądały na mnie piórka, wcześniej pozbawiłam je oczek i teraz stały biedne i niewykorzystane jeszcze do niczego...
Zlitowałam się nad nimi, wynalazłam dawno temu uszyte elementy, schowane na później z powodu braku pomysłu na nie... zrobiłam chwościki z tych niteczek i łapaczek
Przymiarka do elementów...

I zabrałam się za obszycie koralikami :)
Na tle piórek, może dołożę trochę zielonego?? Sporo mi tych pióreczek jeszcze zostało.
Materiały:
piórka pawie
koraliki preciosia 2mm 
koraliki czeskie szklane




2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger