Holmes in love for woman

Witajcie :)

Dzisiaj mój dzień na pokazanie Wam przygotowanej przeze mnie pracy-inspiracji.

Uwielbiam czerwień i czerń
jak również Sherlocka Holmesa.
Dlatego, z wielką ciekawością i zachwytem kupiłam kolekcje papierów
UHK Gallery- Holmes in love.

To co najbardziej podoba mi się w tych papierach 
to prześliczne tagi z różnymi akcesoriami 
zarówno damskimi, jak i męskimi.

Kilka dni temu na warsztat wzięłam tagi z kobiecymi akcesoriami.
Dołączyłam do tego kilka pasków różnych wzorów papieru
i własnoręcznie zrobione kwiaty.

I tak wygląda troszkę "mroczny" damski notesik.


 Wygląd okładki w środku




Produkty wykorzystane ze sklepu Craft Style:

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger