"Mechaniczne Serce"

Czyli pora na pierwszą pracę naszej grudniowej Gościnnej Projektantki,
Asi:
Witajcie mam na imię Asia . Uwielbiam tworzyć pod wpływem emocji oraz potrzeby wyrażenia tego co mi w duszy siedzi. Bardzo często łącze stare kapsle , zegarki i inne metalowe elementy z farbami , mgiełkami i koronkami.Mediowaniem zajmuję się od roku czasu 
i ciągle staram się wdrażać nowe techniki do moich prac . Dziś przedstawiam wam moje ,,Mechaniczne Serce''.



 
,,Nakręciłeś ponownie w mym sercu kruche trybiki
Uruchamiając delikatnie na moment skurcz nikły.
Z ostrożnością zreperowałeś na wpół przełamane,
Dokonałeś cudu wręczając serce poskładane... '' 
                                                                     Astellas

 Pierwszy raz użyłam masy plastycznej, z której stworzyłam mechaniczne serce .W środku znajdują się trybiki , części zegarków oraz koraliki . W jednej z części serducha, pod szklanym kaboszonem ukryty jest malutki elf . Wszyscy wiemy jakie kruche są nasze serca dlatego też to moje jest poskręcane malutkimi śrubkami oraz pozszywane sznurkiem ;) Całość otoczona jest kwiatami. 
Oczywiście nie mogło zabraknąć elementu skrzydlatego w tym wypadku cudnej ważki. 





Mam nadzieję, że choć trochę zainspiruje Was  mój blejtram;) 
Pozdrawiam.


A oto użyte przeze mnie materiały ze sklepu Craft Style :
 Zawieszka WAŻKA duża 30x50mmhttp://www.craftstyle.pl/pl/p/koraliki-szklane-metalizowane-8mm-6szt-BRAZOWE/10863http://www.craftstyle.pl/pl/p/Plakietki-ozdobne-flair-buttons-Zegary-vintage/11008

http://www.craftstyle.pl/pl/p/Tekturka-wycinanka-NAROZNIKI-1-5-szt/11946



1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger