Romantyczna trzydziestka.

Witam serdecznie, dziś przedstawiam komplet, czyli kartkę w pudełku w tonacji wiosennej. Komplet z przeznaczeniem dla kobiety romantycznej, obchodzącej wkrótce trzydzieste urodziny. Wykorzystałam akurat najbardziej romantyczną kolekcję dostępną w sklepie - "Moja najmilsza" od Galerii Papieru.


Użyłam tekturek cyfr, które potuszowałam na złoty kolor. 



Kompozycję tworzy tekturka z motywem roślinnym DEKO-TRAWA v.03, którą tym razem pozostawiłam w stanie surowym i papierowe różyczki w delikatnej, koralowej tonacji. 


Bardzo rzadko tworzę kwiaty samodzielnie. Zawsze jednak mam w zapasach pręciki, ponieważ lubię dodawać je jako uzypełnienie kompozycji. Tym razem wykorzytałam te w kolorze ecru. Ostatnim akcentem dopełniającym są półperełki dp Craft w zielonym kolorze. 


Kartkę zapakowałam w pudełko do samodzielnego sklejenia, ozdobione oczywiście papierami z tej samej kolekcji od Galerii Papieru.  

Materiały wykorzystane do wykonania tego kompletu znajdziecie w sklepie

 
 

MartaDe :) 







3 komentarze:

  1. Swietna kartka:) bede komus robic prezent to zamowie od ciebie taka kartke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Zachęcam również do własnego wykonania :)

      Usuń
    2. A z checia zobacze co uda mi sie zrobic:)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger