Post powitalny Florens


Dzień dobry!
Z ogromną radością i dumą witam się z Wami jako nowy członek ekipy Craft  Style :)

W craftowym świecie funkcjonuję jako Florens. Swoją przygodę z rękodziełem rozpoczęłam jakieś 8 lat temu tylko po to, by stworzyć album foto dla synka. Album ostatecznie nie powstał, ale za to całkowicie wciągnęły mnie kartki :) W swoje prace wkładam dużo serca i lubię je robić z myślą o kimś bliskim. Uwielbiam używać tuszów, farb, masek i stempli. I choć czasem bardzo bym chciała zrobić też jakąś czystą, schludną kartkę, przeważnie mi nie wychodzi - po prostu muszę coś umazać i napaćkać :) Może dlatego, że wyrastałam w domu, gdzie każdy coś tam sobie bazgrał na sztalugach i co weekend pachniało farbami. Jedni malowali lepiej, drudzy mniej dobrze, ale wszyscy z przyjemnością. Ja też mam nadzieję, że kiedyś, na stare lata, nauczę się jeszcze posługiwać pędzlem i będę łączyć kartkowanie z malowaniem.

Mam nadzieję, że moje prace choć trochę Was zainspirują.

Na początek mediowa kartka z przyjemnym we współpracy tekturowym ptaszorkiem. Bardzo lubię te gałązkowe motywy, bo fajnie się wkomponowują w niemal każdy format kartki. Użyłam ulubionych kolorów, kojarzących mi się z latem, za którym trochę mi już tęskno.






materiały dostępne w sklepie Craft Style:



Pozdrawiam serdecznie :*

5 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger