MIŁOŚĆ

Walentynki za pasem, więc będzie o miłości. Mam nadzieję, że temat Wam się jeszcze nie przejadł i dacie radę przebrnąć przez galerię :) Jak zazwyczaj, straszliwie się umorusałam robiąc kartkę. Ręce domyłam dopiero następnego dnia :) W pracy wykorzystałam kilka kolorów i rodzajów mgiełek, tuszów oraz farb akrylowych. Tekturkę od Craft Style pomalowałam na biało i ozdobiłam kryształkiem. Pochlapałam tu i tam, a na koniec dorysowałam trochę czarnych linii i innych elementów tuszem kreślarskim, który często zastępuje mi cienkopis. Mam nadzieję, że się podoba.

Życzę Wam dużo miłości, przede wszystkim do siebie samych, bo bez tego ani rusz :)

 
 

materiały z Craft Style:

Pozdrawiam :*




3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger