Z babeczką:)

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
karteczkę z z zakupami 
z tegorocznego Skrapowiska:),

zacznę chyba od mojej
ostatniej miłości -
jak tylko zobaczyłam 
ten stempelek od razu wiedziałam,
że muszę go mieć:),
Gorjussowa dziewczynka
aż prosiła się o taką muffinkę,
którą pokolorowałam,
podobnie jak dziewuszkę,
farbkami w proszku 13arts,
które już niebawem pojawią się
na naszych półkach:)
 drugim cudownym stempelkiem
oj pojawią się one u mnie
na niejednej pracy:)


muffinka, jak już wyżej wspomniałam,
pokolorowana jest farbkami 13arts,
natomiast posypka to resztki
po wyciętym dziurkaczem motylku:)




jak Wam się podoba
takie coś słodkiego z samego rana:)?

materiały ze sklepiku 
Craft Style:

pozdrawiam cieplutko
życząc słodkiego poranka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger