ŁUCJA

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym przedstawić Wam 
karteczkę z Agateriową Łucją:)
tło kartki wykonałam za pomocą farbek 13arts Rainbow Color,
Agateriowyvh i Papeliowych stempli, oraz złotego, brokatowego
tuszu splash 13arts,
na które przykleiłam suszone dzikie bratki,
oraz Papeliowe badylki, które również
pociągnęłam złotym, brokatowym splashem:),
Łucję pokolorowałam kredkami i farbkami akwarelowymi:)

















materiały ze Sklepiku Craft Style:
i jak Wam się podoba:)?
pozdrawiam cieplutko:)



5 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę suszone kwiatki na kartce, ale ja niekarteczkowa jestem ;) Zdecydowanie dodają uroku, całość prezentuje się świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Zacznij coś malować, bo farby (i w ogóle kolory) Cię bardzo lubią! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Zacznij coś malować, bo farby (i w ogóle kolory) Cię bardzo lubią! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger