KARTKI WIELKANOCNE


Cześć! Witajcie!

dziś przybywam do Was z kartkami wielkanocnymi-bo to przecież za tydzień święta!!! ostatni dzwonek, żeby komuś życzyć "Radosnych Świąt Wielkanocnych" właśnie tą drogą...więc choć ostatnio aura nas nie rozpieszcza wymyśliłam takie oto dwie kartki:



Użyłam cudownego papieru Karoli Witczaj MintayPapers z kolekcji Birdsong:


tekturek Papelii Jajka pisanki ażur 4 szt:


oraz...mordek owieczek z tekturek Sweet Pets 3D , które posłużyły mi jako jajka w gnieżdzie.....



Kartki powstały na kremowych bazach:


do ich sklejenia użyłam kleju:

a efekt 3 D osiągnęłam dzięki kosteczkom:

A oto kilka zdjęć moich prac:









mam nadzieję, że dzięki moim pracom poczuliście choć odrobinę wiosny-i świątecznego nastroju:-) więc wraz z moimi kartkami życzę Wam: Wesołego Alleluja! (i oczywiście obfitego Śmingusa-Dyngusa) 
pozdrawiam gorąco:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger