Ptasia budka z ptaszkami

Witajcie!
dawno nie robiłam nic mix mediowego a chodziło za mną...i chodziło...no i wychodził mi ptasi domek czyli zmediowana budka.


Jako bazy użylam Papeliowej budki



Mogę ją z czystym sumieniem polecić-szybko i łatwo się klei 


dobrze "łapie" gesso


i stanowi świetny grunt do mikrokulek i brokatu



Do stworzenia pracy użyłam też tekturek







którą pociągnęłam piękną, zieloną pastą woskową



kilka pręcików dodało uroku


listkom wyciętym z pianki przy pomocy wykrojnika


i przybarwionym tuszem


Pracę wystarczy jeszcze odrobinę popsikać tuszem w kolorze czerwonego wina:






Odrobina koronki, plastikowych kwiatków, chrobotka oraz rafii

czy też inaczej-naturalnym sizalu


jeszcze dwa kontrastowe ptaszki i ptasia budka gotowa









mam nadzieję, że moja ptaszkowa budka rozweseliła Wasz dzień.
pozdrawiam Was mocno
Wasza











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger