A może róże? Czyli co się da zrobić z foamiranu

Witajcie!
Za oknami jesień-i niestety wcale nie złota...i choć trwa dopiero kilka dni ja już tęsknię za kolorami lata...za zapachami, smakami, barwami i kształtami...i byłoby mi ogromnie smutno, gdyby nie to, że mam swój mały, magiczny świat, w którym mogę wyczarować dowolną porę roku, dowolny format, dowolny kształt...I tak dziś przedstawiam Wam kwiat zrodzony z mojej wyobraźni-liliową różę:)








Do jej stworzenia użyłam materiałów ze sklepu Craft Style, a mianowicie:






oraz oczywiście



Do precyzyjnego wycięcia kształtów listków, przydadzą Wam się też nożyczki:


No i żeby było jasne-miejsce na zrobienie zdjęć osobiście wybrał mój kot-Lucjan:-) Sprawdził nawet, czy kompozycja będzie dobrze się układać na klateczce...


Niestety sam na klatce się nie zmieścił, co przyjął pełnym niezadowolenia miauczeniem i po odrobinie zachęty w postaci kiełbaski-wrócił na tradycyjne swoje miejsce drzemki na środku stołu ustępując tym samym miejsca moim różyczkom...








A teraz wraz z kotem Luckiem życzymy Wam miłego dnia!

Wasza:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger