Komplet ślubny z piórkiem

Witajcie. 
                          Chciałabym Wam pokazać dziś komplet - kartkę w pudełku na ślub. 
                                 Czyż te piórka nie są wspaniałe? Ja się w nich zakochałam! 
       Kwiaty wykonałam ręcznie wykorzystując papiery z kolekcji Violet Silence od LemonCraft.

                                                  Maska i tekturka to oczywiście Papelia!






Użyłam:

Maska szablon wzór DEKOR v.01


Tekturka ramka GAŁĄZKOWA


HAWAI pióra puchowe strusia 20szt ECRU



Papier Violet Silence bloczek 15x15 cm


Tusz akrylowy SPLASH! Black czarny

Pozdrawiam
Paulina



4 komentarze:

  1. Przepiękna! Masz rację, że te piórka są świetne! Bardzo mi się podoba, że to właściwie tylko 4 kolory, a wrażenie niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda i prezentuje się genialnie! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger