Nasz gość - aga-craft i jej zaproszenia komunijne

Witajcie, 
dziś poznacie bliżej naszego gościa. Twierdzi, że jest stremowana bo to jej pierwszy taki występ.
Dodamy jej otuchy? Ooo... na pewno tak :)
Ale teraz już oddaję głos Agnieszce



Bardzo się cieszę , że mogę gościć na blogu Craft style. Z przyjemnością przyjęłam zaproszenie, które jest nagrodą za zwycięską pracę w wyzwaniu 38 -Magia Świąt. Jest mi niezmiernie miło, ze spośród prawie 60 prac, moja /http://craftstylepl.blogspot.com/2018/12/wyniki-wyzwania-38-pt-magia-swiat.html /zajęła pierwsze miejsce. Pięknie dziękuję za takie wyróżnienie :) W nagrodę otrzymałam bon za zakupy w sklepie Craft Style.

Na imię mi Agnieszka. W świecie blogowym aga-craft. http://aga-craft.blogspot.com
Bloga prowadzę od prawie 3 lat.
Rękodziełem zajmuję sie znacznie dłużej. Charakterystyczną cechą moich prac są malowane stemple, których mam już całe mnóstwo. Zaiwestowałam też w promarkery i copiki. To moja pasja i radość .
Korzystając z okazji chciałam podziękować trzem wspaniałym osobom, od których bardzo dużo się nauczyłam, i które zawsze służyły mi dobrą radą Eli
Małgosi
i Madzi


Z przydasi otrzymanych ze sklepu przygotowałam zaproszenia na I Komunię Św. 
w tej pracy wykorzystałam
na zdjęciu widoczne są też miseczki trójkątne, które świetnie się sprawdzają kiedy korzystam a małych błyskotek.

















Pozdrawiam,



My też pozdrawiamy i życzmy powodzenia w dalszych twórczych realizacjach :)

8 komentarzy:

  1. Cudne zaproszenia Aguś.:) Pozdrawiam i życzę kolejnych sukcesów.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Agniesia z Twojego sukcesu :) Ślicznie wykończyłaś wewnątrz te zaproszenia stemplami :) są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zaproszenia! Stylowe i delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, śliczne, bardzo subtelne zaproszenia przygotowałaś, gratuluję 💐

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger