Dekoracja wielkanocna

Płomień świecy daje nadzieję, ciepło, radość. Czasami skłania do refleksji i zadumy. Takie małe światełko a tak wiele dla nas znaczy. Odpalamy go dla przyjemności, relaksu a czasami żeby pomyśleć o kimś bliskim...

Na święta udekorowałam dużą świecę, jej płomyczek będzie dawał radość przez całe święta :)
Piękne tekturki Papelii pisanka oraz bazie nadają świecy wielkanocnego klimatu. Dwa kwiaty zrobiłam z foamiranu, jeden dałam materiałowy. Trochę wycinanek z wykrojników oraz piórka marabuta różowe i zielone wzbogaciły całość. Tło do podklejenia tekturkowego jajeczka, część listków oraz obręcz do której przykleiłam gotową dekorację wycięłam z papieru Papelia List w butelce 
.






Materiały z naszego sklepu Craft Style




2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger