Męskie pudełko

Moja pierwsza praca tego typu. 
Mix media to nie jest coś co mnie kręci bo nie lubię się brudzić. Tak myślałam do tej pory :) Okazało się, że brudny i owszem był ale tylko pędzel i płytka do mediów ha ha. Nie taki diabeł straszny :)

Pudełko pomalowałam czarnym gesso, klejem przykleiłam kawałki tektury falistej a  gel medium różnego rodzaju złom i guziki. Piękne męskie akcenty dały tekturki Papelia koła zębate oraz tło-sześciokąty. Wierzchnią część pudełka ponownie zagessowałam. Po wyschnięciu nałożyłam farby akrylowe metaliczne i na koniec srebrny wosk.





Produkty do zrobienia podobnego pudełka nabędziecie w naszym sklepie Craft Style.


2 komentarze:

  1. Świetne pudełko! Super je ozdobiłaś :) czekam na kolejne Twoje mediowe prace <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne męskie pudełko stworzyłaś! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger