Morskie klimaty w stylu steampunk

Witajcie kochani.

No w końcu wakacje, koniec nauki w domu, więc zapraszam Was w podróż po morzach i oceanach. 
Przygotowałam dla Was inspirację morską trochę w stylu steampunk. Jakiś czas temu zakupiłam sobie formę od Stamperii tylko nie miałam pomysłu, aż w końcu przegrzebałam szafę i znalazłam w niej ramki do zdjęć. I moment pojawiła się wizja pracy.





W ruch poszły : tekturki, szablony od Papelia, mikrokulki, farby z Pentartu efekt rdzy, gesso białe, gaza jałowa, kawałki siatki, mika naturalna, odlewy z gipsu, pasta pękająca oraz farba akwarelowa w proszku, którą rozsypałam sryskałam wodą,  powiem Wam efekt bardzo fajny można uzyskać tym preparatem i jak bym miała zapomnieć o naszej nowości w sklepie jest to  Media Ink Spray ( jest to alkoholowy tusz w rozpylaczu) polecam każdemu kto lubi mediować. 




Trochę się napracowałam ale efekt bardzo mi się podoba, a tekturki wodorosty wyglądają tak jak by płynęły w głębi morza. 

Użyte materiałay:











Pozdrawiam Was i życzę miłych i pięknych wakacji. 






2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger