Dwie komunijne karteczki

 Witajcie,

W tym roku sezon komunijny bardzo nam się wydłużył. Słyszałam, że nawet w październiku będą odbywały się uroczystości Pierwszej Komunii Świętej. Wobec tego myślę, że warto zainspirować Was wykonaniem prostych, a efektownych karteczek.

Moja dzisiejsza inspiracja to dwie karteczki z okazji Pierwszej Komunii Świętej. W obu użyłam różnych stempli Papelia - Kielicha oraz pisma odręcznego ang.


W pierwszej karteczce, tej niebieskiej, przygotowałam własne tło. Odbiłam tusz Memento Teal Zeal na płytce, dodałam wodę i naniosłam ten blado niebieski kolor w wybranych miejscach na kartkę.  Po wysuszeniu  odbiłam stempel pismo angielskie.

 W tym przypadku również zastosowałam tusz Memento. Natomiast jeden kawałek bardziej pokolorowanego papieru podkleiłam pod napis IHS.

Moje tło nakleiłam na biały kwadrat i następnie na scrapową, dobraną kolorystycznie kartkę. 


Miejscami na tle dałam brokat. Poszczególne elementy podkleiłam kartkonikami lub kosteczkami, uzyskując efekt 3D.


W drugiej kartce w technice embossingu użyłam stempel Papelia  Kielich.  


 Stempel odbiłam na kalce technicznej specjalnym tuszem do embossingu. Następnie posypałam złotym pudrem i użyłam nagrzewnicy.


Zobaczcie, jak złoty wzór kielicha mieni się w świetle. 

Ta karteczka wyszła bardzo delikatnie.


Jak widzicie karteczki nie mają dużo ozdób i są według mnie proste w wykonaniu. Jeżeli ktoś jeszcze nie próbował embossingu, to mam nadzieję, że właśnie zainspirowałam i zachęciłam do popróbowania.

pozdrawiam Was ciepło :) 


I jeszcze poniżej zebrane linki do sklepu Craft Style:


 


 



Stemple Papelia

stempel Papelia Kielich https://www.craftstyle.pl/pl/p/Stempel-gumowy-KIELICH-winogrona-klos/15676



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger