Jesienny tag

Witajcie!
Lato za nami, pora pomyśleć o jesiennych kolorach, ciepłych swetrach i grzybobraniu. Uwielbiam chodzić na grzyby choć ich smak nie do końca mi odpowiada:) Z okazji rozpoczynającej się jesieni przygotowałam dla Was tag:


W samym centrum umieściłam tekturkę WAŻKA. Starałam się nadać jej tęczowe kolory, takie jak w naturze. Nawet mi się udało ale efekt ciężko uchwycić okiem aparatu:


Tło odbiłam brązowym i zielonym tuszem przy pomocy maski KRATKA.


W kompozycji znajdziecie tekturki kwiaty polne MK-08, narożnik kwiatowy 02 oraz gałązka Victor




Ciekawa jestem czy Wy lubicie jesienne prace? Ja osobiście od kilku lat uwielbiam ten klimat i niecierpliwie czekam na sezon jesienny. Oczywiście mam na myśli rękodzieło a nie pogodę za oknem:)
Lista materiałów:

  
  
 

Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka

3 komentarze:

  1. Świetna karteczka. Podoba mi się ta ważka. Takie ma mieniące kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważka - to także tekturka Papelii. Oczywiście Agnieszka troszkę ją poczarowała i taki oto efekt powstał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger