kartka na wrześniowy ślub

Witajcie

dziś chcę Wam pokazać okazałą, dorodną, kartkę ślubną w jesiennych kolorach.



Kartka powstała z okazji ślubu mojego syna, Michała. A że papier ogromnie spodobał się narzeczonej, dobrałam do niego kolory kwiatów i dodatki. W roli głównej moja ukochana ramka Laura




Pobarwiłam ją woskami, tak aby pasowała kolorystycznie i ozdobiłam napisem W dniu ślubu



Nie ukrywam, że i do jednej i do drugiej piękności mam olbrzymi sentyment...


W mojej kartce znajdziecie też inne produkty, które możecie kupić w sklepi Craft Style:


papier Lemoncraftu Leaves 01 z którego wycięłam listki

cekiny, którymi ozdobiłam kompozycję

naturalny sizal czyli susz agawy


Oczywiście nie obyłoby się bez nożyczek precyzyjnych


oraz bez kleju MAGIC

Na do widzenia jeszcze kilka zdjęć





pozdrawiam Was gorąco

Wasza




3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger