Podziękowania w jesiennych barwach

Witam w ten piękny październikowy dzień.
Zastanawialiście się czasami w jaki sposób okazać wdzięczność i podziękować za czyjeś starania? 
Czasem nie wiemy jak to zrobić. 
Dzisiaj proponuję mały drobiazg samodzielnie wykonany, więc podziękowanie od serca. 
Jako podziękowanie przygotowałam  komplet - kartkę i serce w barwach jesieni. 




Bazę serce pomalowałam białym gesso i ozdobiłam tuszami Distress Oxide za pomocą maski 



Tekturkę gałązkę Jagoda ozdbiłam preparatem Cadence - mech i czerwonymi perełkami w płynie



Stempel listki tym razem również w barwach jesieni
  




Baza kartki oklejona arkuszem papieru z zestawu Caio Bella - Broccato Estense Collection       





Wszystkie produkty wykorzystane w mojej dzisiejszej pracy znajdziecie w Craft Style. 
Klikając zdjęcie przeniesiecie się na odpowiednią stronę sklepu. 















Na stronach Craft Stle znajdziecie wiele innych, bardzo ciekawych produktów rękodzielniczych, 
zajrzyjcie tam, nie pożałujecie! 
Dzisiaj żegnam się już z Wami im pozdrawiam serdecznie

Alina/a-lenka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger