Jak ruchome oczka ozdobiły szydełkowy komplet


 Witajcie,

jakiś czas temu poproszono mnie o wykonanie bucików oraz rękawiczek dla 3 miesięcznego maluszka.
Cały komplet oczywiście zrobiony na szydełku, ale zdecydowałam się upiększyć mój wytwór o śliczne ruchome oczka.

Po wykonaniu bucików oraz rękawiczek, nadszedł czas na detale.

Przygotowałam sobie 4 sztuki szydełkowych buziaczków żabek, przyszykowałam klei i wybrałam z całego zestawu rozmiar oczek jaki był wg mnie najbardziej odpowiedni.


Kiedy już dobrałam odpowiedni rozmiar, spód oczek pokropiłam delikatnie klejem.

Po czym, szybciutko umieściłam oczko w odpowiednim miejscu.






Gdy już buziaki żabek były gotowe rozpoczęło się wszywanie elementów.

Cały komplet prezentował się tak :

Co ciekawe oczka prócz dekoracji wizualnej, delikatnie grzechotały. Świetna sprawa dla maluszka który uwielbia przebierać nóżkami i rączkami :) Chcąc nie chcąc grzechotka była gratis :)

Buziaki :)












Użyte materiały ze sklepu:




http://sklep.ekaleta.com/pl/p/Ruchome-oczka-MIX-75szt/2422
http://sklep.ekaleta.com/pl/p/Szydelko-do-wloczki-wielkosc-4-dlugosc-14cm-PONY/1996




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger