Niebieskie zawieszki na prezenty świąteczne

Witajcie :)

Zaczęłam już przygotowywać prezenty dla moich najbliższych. W czasie owijania tych drobiazgów kolorowym, świątecznym papierem wpadłam na pomysł,że przydałyby się zawieszki  informacją który pakunek jest dla kogo. I tak powstał pomysł stworzenia własnych zawieszek.

Zebrałam wszystkie materiały jakie tylko wpadły mi w ręce i były odpowiednie tematycznie w swój "kącik pracy". Następnie pokombinowałam troszeczkę i wyszły mi takie oto trzy cuda :












 Wykorzystane artykuły ze sklepu ekaleta.com:
  1. Papier niebieski Burleigh Blue
  2. Klej Magic
  3. Klej Super Glue UHU
  4. Brokat srebrny
  5. Półperełki szare
  6. Gwiazdki cekiny
  7. Półperełki białe
  8. Sznurek woskowany niebieski
Pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger