25. rocznica

Witajcie.
Dziś mój dzień "inspirowania".
Przygotowałam karteczkę rocznicową, pełną kwiatów, pół-perełek i kropelek.
Tak troszkę wiosennie.
Oczywiście są na niej ręczne przeszycia, jakże by inaczej ;-)





pierwsza warstwa kartki to filc,
na który to dopiero nakleiłam papier scrapowy


 do kompozycji kwiatowej dodałam przepiękny button Latarni Morskiej


napis digi zrobiłam sama
przeszycia kordonkiem
guziczek z domowych zbiorów


 Pozdrawiam Was cieplutko,
Gosia-mosia.

Kreatywnie i z pasją

Materiały ze sklepu eKaleta.com:

Klej introligatorski CR Magic 45g z końcówką do precyzyjnego klejenia    Radełko z drewniana raczką    Plakietki ozdobne flair buttons - Zegary vintage

Stickery samoprzylepne PÓŁPEREŁKI 4mm białe  PÓŁPEREŁKI ozdobne 4mm żółte 
PÓŁPEREŁKI ozdobne 4mm różoweFilc w arkuszach MIX-3 20x30cm gr 0,9mm 12szt

2 komentarze:

  1. Prześliczna i bardzo delikatna, podoba mi się:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, Śliczna , bardzo delikatna i elegancka karteczka, pozdrawiam i zapraszm do sienie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger