Opaska z piórami

Witajcie :)

Przez chwilę zastanawiałam się nad tym co mogłabym Wam dzisiaj zaprezentować.
Do wyboru miałam niedawno robione bransoletki metodą kumihimo, czapeczki wykończone filcem
ale ostatecznie stanęło na piórkach.
Piórek u nas pod dostatkiem :) jest z czego wybierać w naszym sklepie. Ja postawiłam na błękity :)
Idealnie pasowały do kocyka, a na główce maluszka  będą wyglądać lekko i delikatnie.




Opaska jest bardzo prosta w wykonaniu. Należy równej długości paski materiałów upleść w warkocz, następnie na kółeczku wyciętym z filcu dowolnie ułożyć piórka i podkleić klejem na gorąco. Na wierzch guziczek który wszywamy w opaskę i gotowe :)

A oto kocyk którego opaseczka będzie dopełnieniem:



Ze sklepu ekaleta użyłam:

Wkład kleju do pistoletu
Pistolet do klejenia na gorąco
Filc 1mm w arkuszu
Piórka
Piórka
Piórka



Ponieważ dzisiaj ostatni dzień zgłoszeń do naszego wyzwania zachęcam Wszystkich którzy wykonali coś praktycznego i z owadem do zgłoszenia swoich prac. Jeśli nie macie bloga to nie przeszkadza abyście taką pracę zgłosili, wystarczy przesłać do nas na e-mail blog@ekalet.com : zdjęcie pracy, link do pracy zamieszczonej na FB bądź innej dowolnej stronie wraz z opisem na jakie wyzwanie jest dana praca, oraz niezbędnie jest podanie swojego adresu e-mail. Zachęcamy wszystkich gorąco :)

http://www.e-kaleta.blogspot.com/2014/05/wyzwanie-5.html






Pozdrawiam Słonecznie :)


2 komentarze:

  1. Coś prześlicznego! Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu dziękuję bardzo. Ja również uwielbiam błękity :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger