Dziewczęca, księżniczkowa ramka na zdjęcie

Witam kochani w kolejny piątek :)
Widzieliście już nasze ostatnie nowości?? Dziś mam dla was jedną z nich, a właściwie dwie :)

Ramka do zdjęć stojąca WIOSENNA 20X15 cm 

do której dodałam  ŻABKĘ w koronie 3D

  Moja wersja jest dziewczęca i księżniczkowa ;)


Odrobinka zbliżeń :)


Ramka pokolorowana jest mediami. Tło ramki okleiłąm papierem UHK Gallery. Dla kontrastu dodałam też zieleni w postaci papieru Świeżo Malowane II od Galerii Papieru. 



Użyłąm również moich ulubionych literek korkowych, kwiatki i nieco perełęk  Modern Chic od DP Craft. 

Materiały:

 
    



To już wszystko tym razem :)
Miłego weekendu moi drodzy:) 






1 komentarz:

  1. Ta żaba idealna dla moje koleżanki muszę zajrzeć do sklepiku - koniecznie!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger