Pamiątka Chrztu Świętego - kurs

Witajcie poświątecznie! 

U mnie dziś słoneczko świeci, że aż chce się tworzyć.
Dlatego też,  przygotowałam dla Was szybki kursik na karteczki 
- pamiątki Chrztu Świętego


Potrzebujemy:

- kwadrat z papieru scrapowego o wym  10x10
- kwadrat z białego papieru o wym 10,1 x 10,1
- napis
- sznurek
- maszynę do szycia


Papier scrapowy traktujemy maszyną do szycia i przeszywamy, 
ja większe kwadraciki obszyłam zygzakiem
natomiast mniejsze ściegiem zwykłym w dwóch okrążeniach 


większy kwadrat naklejamy bezpośrednio na bazę


mniejsze kwadraty podklejamy kwadracikami dystansującymi , naklejając jeden na drugi


w ten sposób przygotowaną "wieżyczkę" przyklejamy na środek bazy 


podklejamy  aniołka kwadracikami 


i naklejamy go na środek 


robimy kokardki ze sznurka i przyklejamy je pod "wieżyczkę" tak, żeby tylko zakryć supełek


bierzemy napis i od spodu naklejamy na niego podwójne kwadraciki


doklejamy do gotowej kartki 


Ja karteczkę wykończyłam perłowym serduszkiem przy aniołku


Mam nadzieję, że kursik będzie dla Was przydatny i wykonacie sami podobne karteczki,
chwaląc się nimi w komentarzach

Buziaczki

Daga


1 komentarz:

  1. Super karteczki, kursik przydatny, dla tych co z klejem się nie lubią, maszyna to jest to.))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger