Dużo nas, dużo nas ... czyli nowe DT

Witajcie Kochani!

Nie sądziłyśmy, że tak szybko sprawa nowego składu DT się wyjaśni.
Życie lubi jednak zaskakiwać i tym oto miłym akcentem, miesiąc przed planowanym czasem
chciałabym Wam przedstawić NASZ CAŁY KOLEKTYW



Cudownym sposobem się rozmnożyłyśmy i powiększyłyśmy, 
aż o 5 fantastycznych osób - poznajcie je!!!


********************************


Z wykształcenia jestem filologiem klasycznym, a od ponad roku  -
mamą najśliczniejszego na świecie synka. Mam wiele pasji, ale jedną z największych z nich jest scrapbooking, którym zajmuję się właściwie odkąd pamiętam. Uwielbiam eksperymentować z mediami, tworzyć prace przestrzenne i wielowarstwowe, uwielbiam nasycone kontrastowe barwy.   Obok scrapbookingu , języków i kultury antycznej moją pasją jest również ornitologia,
stąd tak często na moich pracach można znaleźć ptaki i wszystko co jest z nimi związane:
jajka, gniazda, i oczywiście PIÓRA. Ciągnie mnie też do stylu retro i vintage...


Jestem spełnioną żoną i mamą, blogerką, romantyczką, upartym krótkowidzem. Kocham swoje filcowe misie i kilkugodzinne dłubanie igiełką w wełnie czesankowej. Filcowanie na sucho wypełnia moją każdą wolną chwilę i sprawia mi wiele przyjemności. Czasem jednak potrzebuję oderwania się od niego i wówczas powracam do decoupage - techniki, od której zaczęła się moja "przygoda" z blogowaniem. Lubię też „szyć” z filcu, a od niedawna „zaprzyjaźniłam się” z drutami i włóczką by dziergać  dla moich filcaków różne czapki i szaliki.



Mam na imię Elżbieta. Jestem wielbicielką sztuki i przedmiotów ręcznie wykonanych.   Uwielbiam piękno natury, które od zawsze jest dla mnie wspaniałą inspiracją. Moje rękodzieło jest moim hobby i pasją. Odkąd poznałam technikę zdobienia papieru na pergaminie ciągle rozwijam swoje umiejętności w tej pięknej pergaminowej sztuce; rysuję, maluję, cieniuję „dziubię” i wycinam różne wzorki. Odkryłam również „Quilling”. Zwijam kolorowe paseczki i tworzę przeróżne kształty  kwiatów, listków, literek i umieszczam je na swoich obrazkach i kartkach. Często w moich pracach łączę ze sobą te dwie techniki - Pergamano i Quilling.



Kocham pracę z papierem dlatego, iż uważam, że z niego można wyczarować wszystko. Nie ma ograniczeń.... może jedno... moja własna wyobraźnia i dopadająca czasami "niemoc twórcza". Tyle tylko, że mnie osobiście, chwilowy brak weny motywuje do działania, nie zniechęca, nie deprymuje tylko wręcz pobudza do działania, dając  mobilizację do pokonywania trudności. 
  Uwielbiam exploding boxy, wszelkiego rodzaju pudełeczka, oraz ciekawe , nowatorskie kształty kartek. Nadal chyba jednak drzemie we mnie odrobina romantyzmu, który zachwycał mnie w stylu shabby chic. Moje prace najczęściej są w vintagowym, romantycznym, pastelowym wykończeniu. Zauważyłam jednak pewną prawidłowość ... wszystkie one są częścią mnie samej, odzwierciedlają mój nastrój , emocje i uczucia.




Zajmuję się różnymi rzeczami. Zaczynałam od koralików (różne biżuterie, haft koralikowy, sznury koralikowe na szydełku, troszkę sutaszu) potem szydełko i różne jego twory, poduszki, broszki, trochę decoupage, filcowanie, teraz ceramika i trochę szycie.. W planie mam jeszcze nauczyć się tworzyć witraże i z pewnością coś jeszcze mi wpadnie w oko, co będę chciała spróbować. Lubię uczyć się nowych rzeczy i próbować swoich sił w nowych technikach. Mimo że moje prace czasami wyglądają na proste i banalne to mimo wszystko w każdą jedną wkładam swoje serce i poświęcam sporo czasu.


**********************


Witamy Was serdecznie i teraz już całkowicie oficjalnie!!!
 Już nie możemy się doczekać Waszych inspiracji. 

A niedługo podamy Wam wytyczne do nowego wyzwania.
Zaglądajcie do nas.


Buziaczki


Daga 


4 komentarze:

  1. Dziękuję za wybór mojej skromnej osoby i mojej twórczości rękodzielniczej do DT Craft Style. Witam wszystkie koleżanki, te, które na blogu już są od dawna i te, które razem ze mną będą tworzyć coś nowego. Niezmiernie się cieszę, że znalazłam się w tak zacnym gronie. Życzę wszystkim wspaniałych inspiracji. Pozdrawiam i życzę wspaniałego majowego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę że mogę dołączyć do waszego zespołu. Dziękuję za przyjęcie mnie do DT Craft Style. Już mam głowę pełną pomysłów.. ale na wszystko przyjdzie pora. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że mogę należeć do tak zacnego grona kreatywnych kobietek :) Dziękuję za przyjęcie mnie do DT Craft Style. Pozdrawiam serdecznie i życzę Wszystkim wiele twórczych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger