Na każdą okazję

Dziś kolejna odsłona cyklu




Witam wszystkich serdecznie !!!


Bardzo się cieszę z zaproszenia i że mogę dziś przed Wami wystąpić


Mam na imię Henryka i mam 35 lat. Od 11 lat mieszkam i pracuję w Irlandii.
Przygodę z papierem rozpoczęłam już ponad 3 lata temu. Głównie robię kartki, zaproszenia i albumy.
Mój styl to mocne, zdecydowane kolory, dużo kwiatów, koronek, perełek, przetarcia i tuszowanie.
Bardzo lubię również kolorować stemple, co mnie odpręża i daje sił do dalszego tworzenia.
Ostatnio odkryłam pasję do mixed mediów.  Próbuję swoich sił w chlapaniu, pryskaniu i mazianiu.
Możecie mnie odwiedzić na moim blogu www.magicland.blog.com lub zostawić lika na FB.
Dziś specjalnie dla Was przygotowałam kartkę na każdą okazję.
Kartka zawiera elementy mixed mediowe i moje ulubione kolory, tym razem zielony limonkowy.


Mam nadzieję że się Wam podoba i zainspiruje to tworzenia.
Pozdrawiam serdecznie

Henryka


Materiały ze sklepu 
pasta modelująca



 ***

Pamiętajcie, że czekamy również na Wasze maile z propozycjami 
 kogo chcielibyście u nas zobaczyć w tym cyklu
Jedyny warunek - nie zgłaszamy siebie :) Propozycje z uzasadnieniem prosimy kierować 
na adres: blog@craftstyle.pl z dopiskiem "cudze chwalimy"

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger