Najlepsze życzenia z okienkiem

Witam serdecznie,

Dziś przygotowałam kartkę z okienkiem, w pudełku. Już kiedyś wynałam kartkę z podobnym okienkiem, lecz tym razem postanowiłam zmienić kilka elementów. W nowszej wersji wykorzystałam delikatne, może nieco jesienne papiery Piątku Trzynastego.. Dla rozjaśnienia kompozycji dodałam tym razem kremowych kwiatków Sola. Są one bardzo delikatne, jednak w kartkach z pudełkiem sprawdzają się bardzo dobrze :) Na koniec dodałam ptasią tekturkę od Papelii, pomalowaną na biało. :) Całość prezentuje się następująco :)



Pudełko pozostawiłam wyjątkowo skromne i niepozorne :)


W pracy użyłam :


 


 

 

 

Marta De :)








4 komentarze:

  1. Prześliczna karteczka z pudełeczkiem. zachwyciły mnie te kwiatuszki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne. Chociaż, nie gniweaj się, ale mam odruch czyszczenia tych kropek farby z okna...;-)
    laurkowakriana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, a te kwiaty dodają jej jeszcze tego czegoś! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka przepeikna kartka, a w Papeliowym ptszakow jestem zakochana po uszy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger