Powiadom o dostępności - nowa funkcja w sklepie
lipca 24, 2015
/
1
Kochani,
właśnie w sklepie pojawiła się nowa funkcjonalność "powiadom o dostępności".
Jest to coś, czego nam wszystkim brakowało. I oto jest!
Na czym polega?
To proste - przeglądając listę produktów i natrafiając na produkt, którego aktualnie brak w magazynie, zobaczycie różowy przycisk (taki sam jak "do koszyka") z napisem "powiadom o dostępności".
Na liście produktów wygląda to tak:
Na karcie produktu tak:
Jeśli klikniemy w to miejsce, system poprosi Was o podanie adresu e-mail, na który zostanie wysłane automatyczne powiadomienie w momencie, kiedy produkt będzie dostępny. Adres e-mail podany w tym formularzu zostanie wykorzystanie tylko na potrzeby przesłania tego konkretnego powiadomienia. Może to być dowolny adres, nie związany ani z newsletterem, ani z rejestracją.
Do tej pory trzeba było wysłać osobne zapytanie w tej sprawie podając kod produktu.
Dziś życie stało się prostsze :) a Wy na bieżąco będziecie wiedzieć, kiedy Wasz ulubiony produkt będzie ponownie w sprzedaży.
Oj, długo przyszło nam czekać na tę funkcjonalność, ale nie narzekajmy, tylko cieszmy się, że na reszcie jest... bo jak to mówią "lepiej późno niż wcale".
I tym optymistycznym akcentem żegnam dziś miłych czytelników i życzę miłego dnia!
właśnie w sklepie pojawiła się nowa funkcjonalność "powiadom o dostępności".
Jest to coś, czego nam wszystkim brakowało. I oto jest!
Na czym polega?
To proste - przeglądając listę produktów i natrafiając na produkt, którego aktualnie brak w magazynie, zobaczycie różowy przycisk (taki sam jak "do koszyka") z napisem "powiadom o dostępności".
Na liście produktów wygląda to tak:
Na karcie produktu tak:
Jeśli klikniemy w to miejsce, system poprosi Was o podanie adresu e-mail, na który zostanie wysłane automatyczne powiadomienie w momencie, kiedy produkt będzie dostępny. Adres e-mail podany w tym formularzu zostanie wykorzystanie tylko na potrzeby przesłania tego konkretnego powiadomienia. Może to być dowolny adres, nie związany ani z newsletterem, ani z rejestracją.
Do tej pory trzeba było wysłać osobne zapytanie w tej sprawie podając kod produktu.
Dziś życie stało się prostsze :) a Wy na bieżąco będziecie wiedzieć, kiedy Wasz ulubiony produkt będzie ponownie w sprzedaży.
Oj, długo przyszło nam czekać na tę funkcjonalność, ale nie narzekajmy, tylko cieszmy się, że na reszcie jest... bo jak to mówią "lepiej późno niż wcale".
I tym optymistycznym akcentem żegnam dziś miłych czytelników i życzę miłego dnia!
No, zdecydowanie łatwiej dla klienta. Jak komuś zależy na danej rzeczy, to poczeka. Głupio by było przegapić nową dostawę. Teraz każdy ruch jest rejestrowany elektronicznie, wszystko się wyśledzi... :P
OdpowiedzUsuń