Ślubne pudełko na drobne prezenty i nie tylko...

Witam serdecznie, chciałabym dziś pokazać Wam jakie pudełko miałam okazję przygotować.
Takie pudełka na skarby i ślubne prezenty są często spotykane, dlatego nie chciałam aby miało tradycyjny okrągły lub sześciokątny szablon. Wybrałam serduszko. :)

Właściwie nadałam nowe życie, staremu pudełku z kompletu filiżanek dla dwojga,
jaki dostaliśmy z mężem w prezencie ślubnym.
W końcu wszyscy zasługujemy na drugą szansę, nawet niepozorne pudełko, prawda.. ? :)

Do wykonania  przegródek pudełka użyłam beermaty od Papelii;)
Całość pokryłam ogromną ilością gesso, z lekkim efektem przecierania.


Wieczko ozdobiłam kwiatami DP Craft miętowymi i białymi. Do tego dopasowałam papier UHK w miętowym odcieniu. Brzegi ozdobiłam "perełkami" wykonanymi farbką 3d od DP Craft. Na koniec dodałam taśmę washi na bok wieczka, by odznaczało się ładnie od reszty i tworzyło bardziej elegancki efekt. 


Pudełko pomieściło mini szampana, kupony lotto, pieniądze, słodkości i kilka drobiazgów. 
Wewnątrz w przegródkach wyścielonych miękkim tiulem znalazły się małe etykietki i dedykacjami. 

Do wykonania pudełka użyłam:

  
  
  
  




Pozdrawiam serdecznie, 
MartaDe. 



1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger