Konkurs po pokazowy na MEDIOWY TAG

Kochani!
W sobotę w Poznaniu na Ogólnopolskim Craft Party mediowaliśmy tagi pod okiem i kierunkiem MartyDe. (Niebawem pojawi się pełniejsza relacja zarówno z samej imprezy jak i z warsztatów).

Czasu było niewiele. 

Udało się jedynie stworzyć tylko jeden z dwóch zaplanowanych tagów, dlatego postanowiliśmy rozpisać 

KONKURS dla uczestników pokazu.




Zadaniem konkursowym jest przygotowanie MEDIOWEGO TAGA ściśle wg. wytycznych Marty.

Obowiązkowo należy użyć w pracy:

maski
stempla
wykonać kontur

Można te elementy modyfikować lub zrezygnować z któregoś, ale musi to być uzasadnione i opisane (np. nie wykonałam konturu ponieważ konwencja pracy zakładała uzyskanie tonalego przejścia między kolorami itp.).
Opisy Waszych prac będziemy czytać bardzo wnikliwie.

Uczestniczki pokazu, które zdecydują się wziąć udział w naszym konkursie powinny przesłać trwale podpisane zdjęcie wykonanej pracy wraz z opisem 
na nasz adres mailowy: blog@craftstyle.pl 
do 03.października

Zgłoszone prace będą opublikowane w tym poście w niedzielę 04.pażdziernika.

Rozstrzygnięcie konkursu i ogłoszenie wyników nastąpi w środę 07. października.

Nagrodą jest kupon rabatowy w wysokości 30 zł na zakupy w naszym sklepie.

***

Kiedy ogłosiliśmy nabór - miejsca na pokaz rozeszły się jak ciepłe bułeczki w zaledwie kilkanaście godzin. Sam pokaz cieszył się także wielką popularnością i oprócz uczestniczek było także sporo osób obserwujących, dlatego
rozszerzamy nasz konkurs na grono ogólne.

Zasady konkursu dla osób niebędących uczestnikami pokazu są następujące:

- należy przygotować mediowy tag
- w pracy nad tagiem konkursowym obowiązkowo należy użyć maski, stempla oraz wykonać całościowy lub częściowy kontur głównych elementów markerem
- obowiązkowe elementy można modyfikować lub zrezygnować z ich stosowania ale trzeba to koniecznie opisać (np. nie wykonałam konturu ponieważ konwencja mojej pracy zakładała uzyskanie tonalego przejścia między kolorami itp.)
- do konkursu można zgłosić więcej niż jedną pracę, ale każdą trzeba zgłosić osobno
- prace należy zgłaszać za pomocą InLiknz umieszczonego na końcu postu do 03. pażdziernika
- wyniki zostaną ogłoszone w środę 07.pażdziernika
- do wygrania jest przedpremierowy produkt, który zyskał wielkie uznanie wśród uczestniczek pokazu : płytka mediowa

Zgłoszenia uczestniczek pokazu


1. Przesyłam zdjęcie mojego pierwszego mediowego taga wykonanego na świetnych warsztatach z Martą D. :)


Zupełnie nowe wykorzystanie masek i stempli, chociaż jak widać brakuje stemplowania przez maskę, bo farba którą wybrałam i stempel nie oddawał efektu. Dlatego też nałożyłam turkusową farbę przez maskę, potem farbę specjalną przezroczystą i myślę, że również wyszło nawet fajnie :) Do tego mgiełki, tekturki i wyszło o właśnie tak...
Jeszcze raz dzięki za niezapomniane chwile i nowe doświadczenia :)
(Alicja Musiałowska)




2.  Chyba rzutem na taśmę wysyłam pracę na konkurs po pokazie w Poznaniu.

Na początku wystemplowałam wzór z maski, bo zależało mi na dokładnym jej odzwierciedleniu. Po wyschnięciu tuszu, na wzór nałożyłam białą farbę puchnącą by uzyskać efekt wypukłości wzoru. Suszyłam w sposób naturalny na kaloryferze, bo nie zależało mi na aż tak wysokim efekcie, bardziej na formie płaskiej wypukłości. Do tła użyłam:
  http://craftstyle.pl/pl/p/Mixmedia-spray-50ml-mgielka-cytrynowa-22609/14255
Kontury powstałe po wzorze z maski podkreśliłam czarnym konturem.
Następnie tag ozdobiłam posiadanymi tekturkami oraz czerwonymi koralikami.
I w ten oto sposób powstał jesienny tag "UŚMIECH PROSZĘ".
-- 
Pozdrawiam
Ewa Krąkowska




3. Dzień dobry byłam uczestniczką sobotniego warsztatu  na Ogólnopolskim Craft Party prowadzonym przez  MartęDe. 

Wspomnę tylko, że pierwszy raz biorę udział w konkursie więc nie wiem jak dokładnie ma wyglądać opis pracy.
Podczas warsztatów używałyśmy maski, stempli, mgiełek oraz farb. 
Na swoim tagu wykonałam czarnym cienkopisem kontury. 
Przykleiłam także tekturki w kształcie kwiatów otrzymaną podczas warsztatu. 
Aby wzbogacić swoją pracę dodałam także wyciętą mini serwetkę i liść. 
Serwetkę a także liść potuszowałam. Dodałam także papierowe kwiaty. Pracę dopełniłam wyciętym motylem i trzema perełkami. 

Pozdrawiam,
Katarzyna Białostocka






4. Witam cieplutko,


załączam zdjęcia mojego taga wykonanego na konkurs wraz z krotka instrukcja jego wykonania :)

<przypis administratora: ta instrukcja to pełny tutorial, który został zamieszczony TUTAJ
zachęcamy do zapoznania się z nim>

Pozdrawiam
Ania (zadowolona uczestniczka warsztatów mediowych)




 i dodatkowe zdjęcie ze starszym braciszkiem wykonanym na CraftParty



***

Dziękujemy za przesłane zgłoszenia.
Zwycięską  pracę wybierze Marta De.

Ogłoszenie wyników 07.października





2 komentarze:

  1. Ja się szykuję do tego wyzwania- byłam bacznym obserwatorem mediowych poczynań. A płytka mediowa stanowi przedmiot pożądania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger