Na Boże Narodzenie

Witajcie Kochani!!!
Śnieg, który pewnie u wszystkich z lekka poprószył
tej jesieni przypomniał, że święta Bożego Narodzenia
 zbliżają się  dość szybko. Na wielu blogach pojawiły się
kartki z tej okazji. Oto kilka moich  .






Do wykonania użyłam materiały z naszego sklepu
 Craft Style oraz Papelii:

Papier do scrapbookingu- Pastorałki
tekturki z napisem- Magia Świąt
tekturka -bordurka
paski quillingowe  czerwone, zielone
tusz pigmentowy do stemli
klej magic
Użyłam również dziurkacza śnieżynki oraz gałązki,
 przezroczystej taśmy z motywem świątecznym,
papier  czerpany na listki i kwiatki.

Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko!!!


 

3 komentarze:

  1. sliczne:), ja juz tez mam kilka pomyslow na tgoroczne kartki swiateczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas śniegu nie było, ale patrząc na te karteczki poczułam wyraźnie zapach świąt

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger