Poznajcie Elleth

Naszą Gościnną Projektantką w listopadzie będzie....

poznajcie  Elleth.
   Elleth - gościnna projektantka Craft Style
My poznałyśmy się z nią osobiście w Poznaniu na naszym pokazie Mediowy Tag.
Elleth była jedną z uczestniczek pokazu.
Foto relacja z pokazu TU

Wzięła także udział w naszym po_pokazowym konkursie.
Jej tag wygrał część konkursu przeznaczoną dla uczestniczek.

Mieliśmy okazję bliżej przyjrzeć się procesowi jak powstawał, bo Elleth opisała wszystko tak szczegółowo, że postanowiliśmy opublikować jej zgłoszenie w całości.
Jeśli ktoś nie widział lub nie pamięta a chciałby sobie przypomnieć to odsyłam TU



Ale co ja tu tak gadam i gadam...

Oto co mówi sama o sobie nasza Projektantka listopada:

- * -

Z wykształcenia chemiczka i to pracująca w zawodzie 
(tak, tak, biały kitel, okulary ochronne, odczynniki...). 
Weekendami tworzę kartki.
Od dziecka lubiłam różnego rodzaju "czyny twórcze". 
Zaczęło się od figurek z plasteliny, było tworzenie biżuteri, aż 5 lat temu trafiłam na zagranicznego bloga o cardmakingu i pochłonęło mnie to bez reszty. 
Zostałam nadworną "kartko-twórczynią" w domu i pracy.
Zazwyczaj tworzę rzeczy proste, kolorowe, z ograniczonymi zdobieniami. 
Do tej pory nie bawiłam się MixMediowo ale zaczyna mnie to wciągać.
Prowadzę własnego bloga (http://ellethspaperart.blogspot.com/), 
z braku czasu ostatnio zaniedbanego, ale planuję poprawę :-)
  • Ulubione forma - exploding box.
  • Ulubione medium - tusze Distress.
  • Ulubiona pora tworzenia - środek nocy :-)


Tyle mojej twórczości na dziś :) 
Ania

- * -


Zapowiada się interesujący listopad - nie sądzicie??

Już nie możemy się doczekać!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger