Szczęśliwego Nowego Roku!!!


Szczęśliwego Nowego Roku 

Życzę Wam by rok 2016 był czasem miłości i pokoju, realizacją najskrytszych marzeń, tych łatwych i tych trudnych, by się wszystkie spełniły krok po kroku.  By każdy dzień przynosił radość i uśmiech. Sukcesów zawodowych  i spełnienia w życiu osobistym

Witajcie !
 Zaczął się rok 2016 . Jestem z Wami ponownie . W marcu 2015r.zadebiutowałam na blogu jako gościnna projektantka http://craftstylepl.blogspot.com/2015/03/quillingowe-inspiracje.html ,  latem dołączyłam do DT Craft Style. Wszyscy już zdążyli zapoznać się  z moją twórczością rękodzielniczą, która wciąż jest moim hobby i  pasją. W dalszym ciągu zwijam kolorowe paseczki w przeróżne wzorki techniką Quilligu, zdobię kalkę techniką Pergamano, ozdabiam przedmioty techniką Decoupage, zaczęłam eksperymentować z techniką  scrapbookingu, transferem, pawertex.
Uwielbiam robić „misz-masz” robótkowy, czyli łączyć kilka technik ze sobą.
Tworzę  kartki, ozdabiam przeróżne pudełeczka, szyję, maluję i wiele innych …
Wciąż się uczę.
Dalej uwielbiam robić to co  lubię i co sprawia mi ogromną radość.
Niebawem minie dwa lata mojego blogowania. Zapraszam zatem na mój blog
elizaart-handmade.blogspot.com, gdzie na bieżąco możecie śledzić moje prace.
Ogromnie się cieszę, że znów  jestem w Dt Craft Style i mogę  Was inspirować.
Na początek   quilling...literki i cyferki- taki banerek noworoczny






Zapraszam  wszystkich  do systematycznych odwiedzin.
W tym roku będę inspirować nie tylko quillingowiem !!!

Do pracy użyłam materiały ze sklepu Craft Style:
biały brystol



2 komentarze:

  1. Szczęsliwego Nowego Roku:)
    Gratuluje mozliwości kreatywnego działania we współpracy- na pewno poczułas sie doceniona:
    Dużo pomysłów i nieustannej weny twórczej:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczesliwego Nowego Roku:), przepiekny banerek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger