HIACYNTY

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym zaprosić Was
na tutorial
jak zrobić jedne 
z najpiękniejszych i cudownie pachnących
wiosennych kwiatów - hiacynty:)


POTRZEBUJEMY:
papier czerpany/wizytówkowy
mgiełki (ja użyłam lawendowej i rose pearl)
farby, kredki
klej na gorąco/klej Magic
kawałek zielonego papieru


gdy mamy już przygotowane
materiały,
zabieramy się do pracy: 

1. Na samym początku dzielimy kartkę 
papieru czerpanego/wizytówkowego A4
na prostokąty 2,5/2cm.
 
2. Gdy mamy już wycięte prostokąty
nacinamy je do połowy na 5 części.

3. Każdy z naciętych paseczków przycinamy,
aby powstał trójkątny czubek.
(ja zrobiłam sobie prostokąciki
różnej wielkości - mniejsze dodam na sam czubek hiacynta).


4. Następnie wywijamy je na zewnątrz.


5. Tak powstały prostokąt zwijamy
w rulon, aby powstał kwiatek i sklejamy.



6. Przygotowane kwiatuszki
możemy układać w hiacyntową kiść:)


a tak moje kwiatuszki
wyglądają na
wielkanocnej kartce:)





materiały ze Sklepiku
Craft Style:
stempel zając
tekturka żonkile PAPELIA
papier DOM RÓŹ LemonCraft
lawendowa mgiełka Pentart 
mgiełka rose pearl Pentart

mam nadzieję,
że poczuliście zapach
tych cudnych kwiatów:),
pozdrawiam cieplutko
życząc
dobrego Wielkiego Tygodnia:)




10 komentarzy:

  1. Dziękuję za kurs:) Hiacynt piękny, a kartka efektowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, będę próbowała zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęka mi opadła i nie mogę nic więcej powiedzieć... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Dziękuję za kursik na nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie proste w wykonaniu! Efekt powalający a zapach, no cóż w wyobraźni wypełnione nozdrza. Śliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kurs,wspaniała praca

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kursik, może kiedyś skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne hiacynty, dziękuję za kurs :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger