Komunia w błękitach

Witam serdecznie!

Sezon komunijny w pełni, więc i ja przybywam do was z komunijną inspiracją. 

Kartka powstała, jak łatwo się domyślić, dla chłopaka, który właśnie w tej chwili przystępuje do swojej pierwszej komunii świętej.
Chciałam wam na niej pokazać, że nasze tekturowe rameczki na zdjęcia z powodzeniem możecie także wykorzystywać na innych pracach np na kartkach. 

Ja wykorzystałam taką o to owalną rameczkę. Potuszowałam ją dwoma odcieniami niebieskiego i podkleiłam na bazę. "Plecy" ramki także potuszowałam i wkleiłam do środka, co dodatkowo usztywniło kartkę i stworzyło idealne miejsce na wpisanie życzeń. Tekturka hostia jest pomalowana farbką na biało i obsypana brokatem. 






W pracy wykorzystałam:

Pozdrawiam was gorąco i życzę udanej niedzieli!



1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger