GOŚCINNA PROJEKTANTKA - LIPIEC 2016

Witajcie Kochani:),
dziś ponownie na naszym blogu
gości
Marta Borowska prowadząca bloga
Inspiracje Marty 
oddajemy głos Marcie:):
  Witam :)
            Ogromnym zaskoczeniem dla mnie była 
możliwość ponownego zaprezentowania mojej pracy,
   za co już teraz bardzo dziękuję
 całemu zespołowi Craft Style.
  Przygotowałam zatem propozycję 
prezentu urodzinowo-imieninowego  
a zarazem podarku na każdą okazje .....

W głowie powstawało kilka  projektów 
jednak postawiłam na notesik wraz z małym pudełeczkiem


   Jestem bardzo mile zaskoczona pracą z tasmą piankową 3D 3mm,    
 zawsze okienka pudełeczka kleiłam na klej, 
przy taśmie skleimy pięć razy szybciej oraz nie uciapiemy naszej pracy, 
jestem zachwycona tym produktem ...
jak dla mnie kleisty gadżet :)  

 
Do pudełeczka możemy włożyć ulubioną kawę , herbatę, cukierki 
 ...a dla kreatywnych kwiatuszki .... 
zapięcia nie sklejałam
 jednak dodałam dwa malusie spinacze,
 aby nie zniszczyć pudełka...

  Notesik z pudełeczkiem  wykonany z przepięknych papierków klik    ,narozniki

 
Moja ulubienica pokolorowana 
najukochańszymi promarkerami, 
kwiatek oszklony Glossy Accents



   Było mi bardzo miło zaprezentować się jeszcze raz :)
                           Wszystkich bardzo serdecznie zapraszam do siebie ..... 
Inspiracje Marty


 użyte materiały:
papier PURPUROWY DESZCZ Galeria Papieru 
narożniki okucia ozdobne srebrne
taśma piankowa


bardzo dziękujemy Marcie
za kolejną przepiękną inspirację,
którą jesteśmy baaardzo oczarowani:)


pozdrawiam cieplutko:)



3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger