GOŚCINNA PROJEKTANTKA-DŻASTII

Witajcie Kochani:),
dziś mamy przyjemność gościć
na naszym blogu 
Zwyciężczynię Sierpniowego Wyzwania

Witam serdecznie.
Jest mi ogromnie miło wystąpić 
jako Gościnna Projektantka na blogu wspaniałego sklepu Craft Style.
Mam na imię Justyna,
 ale w świecie bloga rozpoznacie mnie jako Dżastii. 
Spotkać mnie można w Warszawie:)
Wymysły mojej wyobraźni możecie znaleźć na blogu 
Rękodzieło było ze mną od zawsze, chociaż zaczynałam 
od rysunków, drutów i szydełka. 
Obecnie wciąż rozwijam swoje możliwości i próbuję czegoś nowego. 
Technikami które pochłonęły mnie bez reszty jest scrapbooking i decoupage, 
w dalszej kolejności szydełko. 
To także rozwijam ucząc się różnych form. 
Moje prace są bogate w kwiaty i kolory. 
Mam nadzieję, że moja dzisiejsza inspiracja Wam się spodoba. 
Tym razem blejtram mixmedia. 
Miłego dnia i do zobaczenia :)




W pracy użyłam:
Różyczka mała różowa

dziękujemy Dżastii za cuudowną,
medialną pracę;)

pozdrawiam cieplutko:)

 

3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger