GOŚCINNA PROJEKTANTKA-LISTOPAD 2016

Witajcie Kochani:),
jak Wam mija długi weekend:)?
mam nadzieję, że dobrze i twórczo wypoczywacie:)

dziś chcielibyśmy zaprosić Was
na spotkanie z naszą Listopadową
Gościnną Projektanką,
Ludkasz z bloga Kramik Ludki 
 
 
oto co Ludkasz pisze o sobie:


Witam Was bardzo serdecznie. 
Cieszę się ogromnie, że mogę tu dziś gościć. 
A teraz kilka słów o mnie:
Mam na imię Ludmiła, w skrócie Ludka. W świecie wirtualnym istnieję od kilku lat jako Ludkasz. Jestem nauczycielką, o czym marzyłam od dziecka i bardzo lubię swoją pracę. Od najmłodszych lat też lubiłam tworzyć.... Dziś jestem wielką miłośniczką pracy z papierem. Tworzę kartki, albumy itp. Uwielbiam kwiaty i motyle, więc w moich pracach jest ich dużo. Lubię dodawać koronki, perełki, tasiemki... Nie wyobrażam sobie życia bez wykrojników;). Coraz częściej używam maski i różne media. Bardzo lubię tworzyć prace w stylu retro, romantyczne.
Praca z papierem to także decoupage. W tej technice też bardzo lubię tworzyć, i czasem udaje mi się tą pasją zarazić innych:)
Oprócz tego chętnie filcuję na sucho; tworzę biżuterię z filcu, z minerałów, a także w klimacie retro.


Na dziś przygotowałam dużą kartkę urodzinową, w stylu który bardzo lubię. Bazą jest piękny papier, z którego oprócz tła, wycięłam dużo delikatnych kwiatów i liści, które wyprofilowałam, życzenia , zegar.. Do tego dołożyłam koronkę, maskę, sznur pereł. N akoniec na kartce przysiadł motyl i pojawiły się krople rosy... Mam nadzieję,że się Wam spodoba:)





Wykorzystane w kartce materiały, które można znaleźć w sklepie:

bardzo dziękujemy Ludkasz za przepiękną inspirację,
i i gorąco zapraszamy do odwiedzin jej bloga:),

pozdrawiam cieplutko:) 





3 komentarze:

  1. Piękna karteczka z mnóstwem cudnych detali:)Ależ Ty masz zainteresowań, od dawna podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger