GOŚCINNA PROJEKTANTKA-PAPIEROWE SKRAWKI

Witajcie Kochani:),
dziś chcielibyśmy zaprosić Was
na spotkanie z naszą Grudniową
Gościnną Projektantką,
ANNĄ  KUCZMARĄ
prowadzącą bloga


 oto co Ania pisze o sobie:
Chciałam Was serdecznie powitać.

Mam na imię Ania, ale pod swoimi pracami podpisuję się jako PapieroweSkrawki.

Jest mi niezmiernie miło, że mogę się Wam przedstawić. Cieszę się z tej możliwości, ale też  trochę stresuję, bo bycie „Gościnną PROJEKTANTKĄ” nie wiem jak dla Was, ale dla mnie tak poważnie brzmi. Bycie gościem jest przyjemne, natomiast nigdy nie myślałam o sobie jako o projektantce, takie określenie mnie onieśmiela … po prostu robię to co lubię.



O mnie słów kilka 

Hmmm …  scrap jest czymś zupełnie innym niż to czego uczyłam się w „szkołach”,  wykształcenie pozwala mi wstawić tytuł mgr inż. przed nazwiskiem, ale zawodowo jeszcze nie miałam okazji z tego skorzystać ;). Papierem zainteresowałam się w „czasie pomiędzy dziećmi” J cały czas uczę się czegoś nowego, szukam inspiracji w internecie, co momentami tylko potęguje twórczy chaos w mojej głowie J.



Bloga PapieroweSkrawki mam od dwóch lat, a z papierem bawię się od czterech. Uwielbiam tworzyć kolorowe prace, ale stonowane, romantyczne i delikatne. Spod mojej ręki wychodzą głównie kartki, czasem albumy … raczej nie przesadzam z dodatkami, a ponieważ nie uważam się za projektantkę, więc do swoich kartek (i nie tylko) podchodzę bardziej praktycznie niż artystycznie, na szaleństwo i artystyczny bałagan jeszcze przyjdzie czas … mam nadzieję.



Dość już o mnie, czas na moją inspirację



Jak dowiedziałam się, że moja kartka zdobyła wyróżnienie w listopadowym wyzwaniu bardzo się ucieszyłam, a potem było tylko  … oooo rety co ja pokażę jako Gościnna Projektantka? Więc zajrzałam do sklepu Craft Style i zobaczyłam tę ramkę … i już wiedziałam jaka będzie moja kartka. Powstała momentalnie jak tylko listonosz doręczył przesyłkę, kochany listonosz J.

Poniżej zdjęcie efektów mojej pracy – mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu J



Zapraszam gorąco na mojego bloga  papieroweskrawki.blogspot.com



Na koniec chciałam Wam podziękować za cierpliwość i uwagę J)))

Pozdrawiam ciepło i do zobaczenia niebawem J

Ania

a to już jej przepiękna inspiracja 










użyte produkty:
dziękujemy Ani 
za tak cuudną inspirację:),
pozdrawiam ciepło:)


2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger