GOŚCINNA PROJEKTANTKA-WuWu z Zatoki Wspomnień

Witajcie Kochani:),
dziś niedziela zatem zapraszamy
na inspirację naszej Gościnnej Projektantki,
którą w tym tygodniu jest
 
WuWu przygotowała fantastyczny, mix-mediowy wpis do art-journala
 




tak nasz Gość pisze o sobie:

Przede wszystkim serdecznie dziękuję za zwrócenie uwagi na mój wpis art journalowy, który to zdecydowanie odbiegał charakterem od większości zgłoszonych prac wielkanocnych. To dla mnie ważny sygnał, że wciąż potrzebujemy i potrafimy zatrzymać się choć na moment i zajrzeć w głąb siebie. Bardzo mnie to cieszy i zachęca do dalszego tworzenia prac, które dotykają, mam nadzieję, tej delikatnej struny naszego ja. Zaproszenie do gościnnego występu na blogu Craft Style przyjęłam z wielkim entuzjazmem, bardzo dziękuję.  A jak to się zaczęło? Scrapbooking wciągnął mnie niespełna rok temu, zupełnie przypadkowo. Chciałam po prostu zrobić dla syna pamiątkę, album
i wpadłam na dobre:-) Największą przyjemność sprawia mi właśnie robienie albumów. Uważam,
że oprawianie wspomnień ma w sobie coś wyjątkowego. W ogóle uwielbiam pracę ze zdjęciem. Art journal to kolejna forma, którą upodobałam sobie szczególnie. Niesamowicie odprężająca,
ale przede wszystkim skłaniająca do refleksji, pozwalająca na wyrażanie swoich uczuć, emocji, spostrzeżeń. Według mnie art journal ma w sobie coś orzeźwiającego i pobudzającego. Serdecznie zachęcam do spróbowania. 

Od stycznia 2017 r. prowadzę bloga zatoka wspomnień oraz fun page pod tą samą nazwą. Wpadnijcie czasami, gorąco zapraszam:-)

Ponieważ zbliża się Dzień Dziecka, moją pracą chciałabym nawiązać do tego właśnie dnia.  Przygotowałam wpis do art journalu, którym chciałabym Was zachęcić do wydobywania z siebie tej  dziecinności,  spontanicznego uśmiechu i  odnajdywania w sobie odwagi  do zrobienia czasami czegoś naprawdę zwariowanego:-)

Pozdrawiam serdecznie WuWu





 

użyte produkty:
 
dziękując WuWu
za fantastyczną inspirację zapraszamy do odwiedzin jej bloga:),
pozdrawiam cieplutko:)
 
 


5 komentarzy:

  1. Dla mnie ta technika jest obca, ale szalenie miło się patrzy :) Tyle tam różności, szczegółów, bardzo nastrajowo wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo:-) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna praca, świetnie zmediowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała przyjemność po mojej stronie, dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger