Warsztatowy maraton w Świętochłowicach

Witajcie, dzisiaj przybywam do Was z relacją z maratonu warsztatowego jaki odbył się 20 maja w Świętochłowicach. Podczas spotkania stworzyłyśmy dwie prace. Pierwsza - quillingowo-mediowa z ramką na zdjęcie (taka, jaką już Wam tutaj pokazywałam), druga, to mediowy motyl. Korzystałyśmy oczywiście z tekturek, masek i stempli Papelii :)

Nie będę się rozpisywać, zapraszam na relację foto :)







Tak, moja Weronika również czynnie uczestniczyła w warsztatach ;)
 

















I motylki





















Spójrzcie jakie piękne prace powstały :)





Korzystałyśmy z materiałów dostępnych w naszym sklepie:




Pozdrawiam cieplutko


2 komentarze:

  1. Byłam osobiscie, widziałam, robiłam! Instruktorka super a prace chyba tez nam wyszły całkiem całkiem;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger