Kartka ślubna i ptasie trele...

Witajcie Kochani w lipcowy poranek:)
Przygotowałam dziś dla Was kartkę ślubną z drzewem, na którym ptaki, mam nadzieję, swoim śpiewem umilą Wam dzień:) Piękne jest to serce... 
Pomalowałam go farbą podkładową i farbą perłową i ułożyłam na dwóch serwetkach; dołożyłam bukiet z letnich kwiatów ( czerwone są mojego autorstwa). Dodałam piękny tekturkowy napis, który wcześniej przygotowałam tak samo jak serce. Na koniec wszystko skropiłam rosą...




 Ze sklepu wykorzystałam następujące produkty:
Oczywiście jak zwykle zapraszam Was do sklepu, gdzie znajdziecie dużo więcej baaardzo potrzebnych "przydasiów".
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłej niedzieli i całego tygodnia:)

4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger