HO HO HO...



HO HO HO
dzwonią dzwonki sań....

sanki św. Mikołaja....oprószone śniegiem...
troszkę w skandynawskim stylu za sprawą dodatków, ale....
w tradycyjnych, świątecznych kolorach - czyli czerwień, złoto i zieleń, z tradycyjnymi i nieodparcie kojarzącymi się ze świętami elementami - gwiazda betlejemska (ręcznie robione z foamiranu), choinka (u mnie z maleńkiej szyszki) i prezenty ...
Moją dzisiejszą pracą przypominam Wam o trwającym u nas wyzwaniu - Tradycyjne Święta, nagrody czekają....

praktycznie wszystkie materiały jakie użyłam do ich wykonania i ozdobienia znajdziecie w naszym sklepie - szczegółowa lista na dole posta

a teraz duuużo zdjęć, ale nie umiałam się zdecydować















ze sklepu użyłam


pozdrawiam


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger